God morgon...*gäsp*



Usch vad trött man kan va, grannarna kom sent, resan hade gått ganska bra lite luftgrupar annars inget större.
Var lite rädd att dom inte skulle kunna landa i blåsten, men det funka.
Men dom var glada och tacksamma att få komma hem till färdigbredda smörgåsar och nylagat kaffe, och fyr i brasan :)

Vinden har bedarrats nu, skönt.
Ska iofs åka bil idag med det är skönt ändå.

Frukost och dusch nu, handla efter jobbet, ledig i morgon och gäster på G.
Ska bli kul, och jag ska SOVA klockan 21 i kväll :P Hahaha... känns så nu i alla fall.

 
      Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anna

Gäsp säger jag med, jag är också ledig i morgon men så jobbar jag hela helgen. Min dotter kommer hem från Mallis idag så vi får se om hon har haft de bra. Ha en bra dag! Kram Anna

2009-11-19 @ 06:22:02
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Annika

Er skulle man ha som grannar :)

Kramis!

2009-11-20 @ 09:10:08
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0