Hahahaha


Jag har fått denna på mail på jobbet men glömt skicka hem den så nu hittade jag den hos Annika & Mini så jag snodde den :))))



Denna gången är det gällande en undersökning som bevisar att Alkohol ger dig samma fördelar som yoga gör.
Visst ser man väl likheterna?

Savasana - Placering för total avslappning:



Balasana - Position som fambringar känslan av fred och ro.



Setu Bandha Sarvangasana - Denna ställning hjälper mot trötta ben.



Marjayasana - Position som stimulerar kroppen på ett mycket bra sätt.



Halasana - Perfekt för ryggsmärtor och sömnlöshet.



Dolphin - Perfekt för skuldror, ben och armar.



Salambhasana - Stimulerar större delen av kroppen.



Ananda Balasana - Denna ställning masserar höftpartiet.



Ser ni likheterna?

Kommentarer
Postat av: Ann

ha ha ha, den var rolig!

2009-11-14 @ 08:02:12
Postat av: Annika

Jag har hur många roliga mail som helst som jag har planerat att jag ska lägga ut för det är så kul att titta på:)

2009-11-15 @ 14:43:16
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0