Inget vidare...

men ändå bättre, men usch och fy vad trött jag är ... feber har jag i alla fall ingen nu, men om det beror på alvedon/panodil som jag tagit hela dagen är ju frågan?
Men jag är uppe nu i alla fall klockan 21,10 :S men är ju frågan om jag kommer kunna sova i natt?
Slutat må illa, och bara lite huvudvärk och mycket trötthet :(
Och en sak är säker jag är rastlös, men det är ju jag alltid om jag inte har något att göra... och det har jag ju iofs, men ingen ork till det! Lite hjälp kanske inte hade varit fel?
Väntar på att Monique ska lägga ut telefonnummer :P Detta är vad vi kvinnor absolut kan behöva :) eller hur!?

Monique Till mina kvinnliga vänner ...(de flesta manliga har väl redan ett hembiträde skriver jag spydigt) hittade en annons i Lokaltidningen. Så här lyder den: Din hjälpande hand i hemmet. HANDYWOMEN. Mindre sömnadsarbeten, strykning, gardinbyten, storstädning, omplantering av inneväxter, avfrostning av frys, behjälpning vid klädinköp, smakråd mm. Även källare och vindsröjning, apotekbesök.
Hushållsnära tjänster, 50 procent rabatt direkt på fakturan.

Håll ut tjejer. Jag har numret.

Så nu är det bara att vänta på nummer dit :)
Men iofs har jag min darling som både städar och lagar mat ..så jag ska inte klaga :)
Nej, nu en stund i soffan innan jag intar sängen igen.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tycker så synd om dig!

Se till att krya på dig och bli frisk, vi saknar dina inlägg!

Massor av kramar

2009-11-25 @ 22:17:01
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

awww:D

2009-11-25 @ 23:33:37
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackars dig, jag blir också rastlös av o ligga hela tiden men man har ju inge val om om man inte orkar. Numret lät ju intressant :)

Krya på dig! Kram Anna

2009-11-26 @ 06:10:31
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

Men ooooo

Hoppas du mår bättre snart!!! vart o kollat så de inte e Nöffen??? stackars dig ,,,,Kramen o pyss på pannan!!!

2009-11-26 @ 10:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0