Inte klokt!


Affärerna är fulla med Julpynt och dom t.o.m. säljer fastlagsbullar   nu!!!
Jag väntar tills den 1:a december/1:a Advent att pynta ... Både hemma och här...tihi.
Vill inte ta ut mitt mys i förskott :))
Sen sätter jag upp julgranen till Lucia :)) vilket jag alltid gjort. Älskar julpynt, och att pynta..men detta är toktidigt.
Och när det gäller fastlagsbullar så väntar jag med dem tills Februari!

Jag fick även en fråga om en tjej skulle designa min blogg åt mig, men jag har inte lust att ändra denna just nu, gillar detta enkla och så lägga in lite snygga bilder.

De flesta bloggar är fullklottarade och över fulla med en massa bjäfs ..hihi, och det är INTE min stil.
Annikas och Minis blogg gillar jag... den är verkligen snygg!
Kika in här!
Jag vill ha en snygg enkel design, så jag får väl se vad jag kommer fram till.

Jag har även fått önskemål om att jag ska lägga in lite fler av mina recept, så det lovar jag att göra :)
Och visst får ni maila mig... här kommer adressen Mail till Maya
Nu ska jag njuta av att lite mat ihop med min sambo och dotter :)
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0