Onsdag..Mitt i veckan!

God morgon världen,

Gäspar och försöker hälla i sig kaffe på samma gång är inte vidare lyckat... dagen börjar ju bra.

Tror jag ska ha lite yoggi till frukost, och mer kaffe!

I går var det fullkomligt KAOS på jobbet! Kaffe maskinen hade havererat :( och Diskmaskinen med paj!

Var ingen bra start på tisdagen...men blev en bra dag, allt flöt på väl och diskmaskinen och kaffeautomaten är fungerande igen!

 

Satt och läste lite bloggar i går kväll, jisses vad vissa vill att man ska tycka synd om dem.

Fattar inte att dom bara kan sitta och vräka av sig det ena efter det andra… när det är motigt brukar jag tänka, det är alltid någon som har det värre…

 

I alla fall var det underbart väder i går när jag gick från jobbet, hade ju inte hunnit mörkna och SOLEN… ja ni läste rätt Solen sken :P

Det gör att man mår lite extra bra och man riktigt njöt!

 

Har kollat lite recept i går kväll med, ska ha någon spännande gryta på fredag när Claes & Morgan kommer, och sen ville jag hitta recept på någon dessert… och det fann jag men …kom på att jag har ingen mandelkvarn, den åkte ut när jag rensade skåp och lådor så jag får införskaffa en ny helt enkelt.

 

Det ska verkligen bli kul att träffa Chris morbror Morgan, och Claes med så klart.

Annars ser planerna för helgen väldigt lugna ut för min del, på lördag hade jag tänkt att åka till Em & Macce några timmar, dom har fått nya golv i lägenheten och sen köpt nytt matbord.

Ett sånt här tror jag om hennes beskrivning är korrekt 

passar absolut med deras stil i resten av lägenheten:) Så jag är lite nyfiken på hur det blev.

 

I kväll är det slut på hus vaktandet för då kommer syrran och svågern hem efter 14dagar på Gran Canaria, hmm… dom har haft kanon väder så det är nog 2 personer bruna som pepparkakor som kommer hem.

På tal om pepparkakor så måste det inhandlas och grönmögelost! Mmmmm … mumma!

Chris ska ta vaccinet i dag, hoppas han klarar sig från att bli sjuk, jag ska ta min spruta om några dagar med.

Men nu… dags för dusch och sen jobbedags!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Annika

Bitterbloggar är hemska!

Framförallt när de skriver om andra personer än sig själva och hänger ut hela familjen med barn och allt!

Tror att du vet vad jag menar ;)

2009-11-18 @ 22:39:42
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Maya

Jadu, förstår precis vad du menar, tycker även det är synd att folk inte kan glädjas åt andras framgång och lycka.

2009-11-18 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0