Så var det dags igen...


Oj vad tyst det är här... Simon och Robin har åkt hem, Natti åkte till sin syster (shopping i Lund och sen middag och övernattning hos Em)
Marcus körde iväg och letade grisar *Ler* Medan jag och Chris helt plötsligt var ensamma i huset :( Så tyst det helt plötsligt blir. Nästan lite läskigt men samtidigt skönt.
I dag ska Marcus med bege sig av, så då blir det ändå tystare...
Vakande utan klockan, så jag är nog utsövd i alla fall.
Var sååå trött i går att det knappt går att beskriva, la huvudet på kudden sen sov jag som en stock... ska tilläggas att jag tittade på film med ett halvt öga i går, haha. Somnade hela tiden.

Ser fram emot att komma till jobbet idag :) säker massor att göra, Kim sa det va lite kaotiskt i fredags *Ler* Så det ska bli spännande ..hahaha.
Så nu är det dags för en dusch och lite mer kaffe.
Ha en härlig dag alla!
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Anna

morning, kul med tjejfester, jag har 28 nov och se fram emot för då har vi våran:). Men njut av tystnaden nu, man behöver vara själva ibland. Vi längtar tills dess. Ha en bra dag! Kram Anna

2009-11-02 @ 06:14:44
URL: http://www.annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0