Så var det måndag igen...




Gårdagen blev bra, Chris blev uppvaktad på farsdag, så glad att hans dotter Jasmine ringde :) och att Emily kom och uppvaktade honom med triss och choklad :)
 
Och jag måste gratulera min underbara väninna till det Nya jobbet! Grattis Sofie och lycka till!

Idag ska jag bara njuta av att vara ledig och ta dagen som den kommer.

Har inga måsten, såå skönt.

Ska planera lite för kommande middagsbjudningar tänkte jag och göra veckomenyn, så Matklubben ska undersökas efter nya smarriga recept.

 

Och jag ska lägga in fler recept, tack snälla ni för alla mail, vilket gensvar :)

Väldigt kul att det är uppskattat.

      Tjingeling


Mail till mig

Kommentarer
Postat av: Kicka

OO så snällt av Em o va roligt att jasmine ringde pappa!!!

Han "Mysade" säkert!! Grattis i efterskott!!

Min gubbe fick inget,, barnen blir aldrig färdiga!!! men han fick goer glass o kaka o kaffe igår av mig, o han e inte min pappa!"!! ;0)

2009-11-09 @ 08:37:24
Postat av: Maya

Ja, Chris blev jätte glad! saknar ju sina döttrar.

2009-11-09 @ 17:18:00
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

vacker bild! :)

2009-11-09 @ 17:29:03
URL: http://kittysviljestyrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0