Vaknade till ännu en regning dag ...



När ska det ta slut med regnet?
Även i dag vaknade man till en regning dag, så tråkigt... hade det varit kallt hade det varit snö i alla fall.
Men nu är det ju bara trist.

Ser fram emot veckan som kommer, blir nog väldigt hektiskt på jobbet och jag har lite möte som jag måste ta itu med.
Idag bli det till att handla lite innan man ska hem sen blir det till att tvätta och fixa här.
På fredag kommer Morgan och Claes, ska bli väldigt kul.
Husvagnen ska ställas i ordning till dom kommer.
Maten ska planeras, hittat lite nya recept som jag tänkte testa, idag blir det Oreganokyckling.
I går provade vi fläskytterfilé i ugn. Det var gott, Natti tyckte det var super gott.
Kul när man hittar nya bra recept som funkar här hemma :)

Lagt in lite bilder från Mingelpartyt hos Sofie, ni hittar dom här. Tack Patrik för jag får låna bilderna :)

Men nu en dusch och dags att jobba!


     Tjingeling 

Kommentarer
Postat av: Kicka

Regnet bara öööser neeerrr!!! BLÄÄÄÄÄ!

2009-11-16 @ 09:17:19
Postat av: Annika

Vädret är hemskt, man blir så trött och orkeslös!

Man ser på bilderna att det var lyckat!

Kram

2009-11-16 @ 12:42:02
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0