Åhh... sov morgon!


Gud vad skönt det var att sova ut iofs. somnade jag sent, tror klockan var 1 eller lite mer...
Men fick gjort en del i går i alla fall... kopplade mest av sen lagade jag en god kycklingrätt, Maya´s heta kyckling!
En snabb kycklingrätt som är riktigt mumsig!

Sen bakade jag American Tollhouse Cookies som är sjukt goda, lägger in recept senare idag! Nästa gång ska jag göra dem mindre, så det blir 40st i stället. Är förmycket med en sådan stor cookíe tycker jag, men säkert inte Natalie...haha.

Så bakade jag matbröd med, Natalie gillar ju inte de bröden jag bakar med "ploppar" i, jag älskar ju solroskärnor mm i mina bröd och hon gillar inte alls det. Så jag hittade ett recept på matklubben som hette Grythyttebröd och det blev som en sirapslimpa ungefär i smaken, väldigt gott!  

I dag ska jag snart ge mig av med Natalie till läkaren, hon har fårr någon allergi eller liknande med massor av plitor som kliar så hon håller på bli tokig!

Sen blir det e runda och till apotek och livsmedelsaffär för lite inköp. Tror jag tar en tur in till Annika (Åhus Parfymeri) med och hör hur hon har det. Var ett tag sedan vi snackade så lite "catching up" skadar inte!

Lägger in recepten senare idag :) Ha det så gott, nu ska jag ge mig av!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kicka

MENOOO COOOOKIES!!!!.. Hoppas de lösere dig för Snuttan o klådan,,,, Jojo har prickar som kliar o doktorn trodde de va svamp,,, men.... jag tror de e duschen förofta!!!! TORRT kan ge klåsa o prickar,,,,

barnen i den åldern BOOOR i duschen!! Hoppas hon blir färdi till o ringa doktorn!!!(jojo asså)

KRAMEN

2009-10-12 @ 09:09:22
Postat av: Petra

Hej Maya!

Oj, vad duktig du är!

Det ser verkligen gott ut.

Hoppas läkaren hittar nåt åt Natalie, klåda är väldigt jobbigt och irriterande.

Ha för övrigt en härlig dag.

Kram

2009-10-12 @ 12:02:58
Postat av: Kicka...

Väntar på receptet!!!

2009-10-12 @ 14:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0