Äntligen!



Idag kommer äntligen grabbarna!
Så nu kommer vi ha huset fullt ...hihi. Ska bli så roligt!
Jag har lite planer får väl se vad som händer.... hoppas vi får ganska vettigt väder så vi kan va ute och göra lite!
Jag funderade på vad vi ska ha som fredags mys... hm... får väl se, middag är planerad... grillad Karré är något dom gillar :)




Snart är det dags att åka till kyrkogården med, sätta blommor och tända ljus, saknar min mamma och pappa jätte mycket.  det är 15 år sedan pappa dog och 5 december är det 9 år sedan mamma dog. Var tar tiden vägen?

Det blev en OBH Nordica Plattång :) och lite annat smått och gott när jag shoppade i går :)
Så jag är jätte nöjd.

Men nu är det full fart mot jobbet så man kommer hem igen *Ler*


Kommentarer
Postat av: Anneli

Du o Gert Fylking!!!

Hoppas ni får en underbar helg/vecka för dom stannar väl under lovet grabbarna??

ha så gött!

kramiz

2009-10-23 @ 07:25:32
Postat av: Robin :)

haha, so we meet again ^^

2009-10-23 @ 07:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0