Blåsig söndag...




Då var det redan söndag! Fortfarande trött efter fredagens bravader... haha... men man får skylla sig själv!
Men jag hatar att va bakis ... blää! Och varje gång det händer lovar man sig att ska aldrig mer blanda (tur det inte händer så ofta)



Tack Sofie för all god mat och det trevliga sällskapet, vi får göra om det igen snart!

Tack gulliga Magnus och Linda för hämta upp mig i Kristianstad :) Och tack för Kanelbullen (åt den vid 19-tiden när jag vaknade till liv igen ...haha)

Idag är jag trött men mår prima, håller på baka franskbröd till frukost! Mums!
Sen blir det ju Kanelbullar till Fika, är ju faktiskt Kanelbullens dag idag!



Jag och Gunsan måste ju planera lite med inför tjejträffen på lördag, ska bli så kul!
Jobbar ju hela veckan så jag hinner inte fixa så mycket då.
Men mysigt med Gunsan på besök och Linda med om hon vågar sig ut i blåsten :) Vem vet Jenny hittar kanske med hit...hihi.

Chris ska iväg och stycka vildsvinet han sköt :)

Fick ett sms av Emily och Marcus att dom har överlevt Haj-safariet dom var på, Em tyckte det va skit coolt, nog det fräckaste hon gjort i hela sitt liv. Hon var bara några centimeter från hajarna.
Glad att dom gjort det och glad att jag inte såg det, hade nog varit jätte nervös.

Men nu är det strax frukost!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Kicka

Dutti du e,, jag har lagt in två recept på bröd ida,,, Underbart goda!!! Prova!! provade också för första gången torrjäst!! Funkar perfekt!!!



Skönt att barnen har de gött i Afrika!!



Jag har tänt ljus här o njuter av kaffet,, gubben är på jakt möte, planering inför Älgjakten den 12.

Jag ska upp o baka lite bullar tror ja,,, de e trots allt kanelbullens dag!! fniss!! sen får de nog vara med baket ett par veckor,,,,Frysen är full!!!!



ha en underbar blåsig helg!!!

KRAM I MASSOR hörs imorn!!!

2009-10-04 @ 09:36:24
Postat av: mamma millan

japp, nu har det mumsats smarriga kanelbullar...ett måste ju..och fick bli den perfekta söndaxfikan!!Kramis

2009-10-04 @ 17:25:38
URL: http://mammamillan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0