Riktig höst!


Vilken mysig dag det har varit, Det har regnat, solen har tittat fram och det blåser...Janne har varit här och vi snackade massor, och skrattade :) Vi åt en god lunch ihopa! Och jag fick en super fin blomster uppsättning! Tack gulliga Janne .. Janne är en av de mest underbara personer jag känner. Kul och omtänksam och full av bus!



Vi har alltid lika trevligt när vi ses!

Har fått gjort massor idag, bakat bröd, lagade soppa till Lunch, super god! Recept kommer! Gjorde Syrrans knäckiga äpplekaka till dessert! Mums!


Städat ..är ju torsdag...haha!
Plockade in lite blommor från trädgården, älskar kärleksört!
Fixat i ordning lite i lådorna, får väl plocka fram höst kläderna med... börjar bli kallt ju!



Nu sitter jag här trött som bara den, blir nog en tidig kväll... huvudet värker.
Och av dottern får jag the silent treatment just nu... *suck* tonåringar kan gå en på nerverna!

Emily och Marcus har en underbar tid i Kap Staden, varit på Val safari, uppe på taffelberget... idag är dom på en vingård och provar rött vin :P Ska bli kul att höra vad dom tyckte (Em och Marcus dricker ju inte rödvin) *Ler*
I morgon ska dom på Haj safari, inte utan att den här mamman är lite nervös!

Ser fram emot att få prata med henne på chatten igen :)

Men nu en kopp kaffe och se om jag har koffein brist eller huvudvärk!
Tjingeling!

     


Kommentarer
Postat av: Anna Lundkvist

Silent treatment - är det när de tiger som muren för att "straffa" mamma.... Isåfall har jag oxå fått en sån ikväll bara för att man är tjatig och inte håller med om allt och lite till. Grrr. Jag tror jag ska gå i ide

2009-10-01 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0