Så var helgen snart slut...



I fredags blev jag så besviken att Wiro inte kunde komma, men hur kul är det att åka någonstans med maginfluensa? Hoppas du har kryat på dig gumman! Puss!

Men jag donade lite här hemma, sen stack jag till Gunsan med en flaska vin som vi satt och njöt av och filosoferade lite. Sen cyklade jag hem :)

Så glad för hennes skull... hon har träffat sin livs kärlek tror jag :) ...hon är sååå kär! Härligt att se, älskar att se att mina vänner mår bra och att dom är lyckliga!

I går kom Chris hem tidigt, dom skulle bygga torn (på ena jaktmarken) men det blev inte så, istället kom det hem en febrig förkyld älskling! Vi firade 6 år ihop i går, 6 underbara år! Älskar honom bara mer och mer för varje dag som går.

Han ner bäddad och jag fixade i ordning mig och stack till Gunsan på Tjejfest! Blev en toppenkväll! Men säg när vi inte har det vi alltid lika trevligt ihop!

Det blev mycket fniss och skratt och mumsiga drinkar! Tack Jocke! :)
Lite bilder blev det med, så nice!
Här kommer några av dem som Jenny's kamera tog! Hihi… alla lånade och plåtade, men vi får se om Catharina eller Sara har fler bilder... Gunilla har säkert några bra med!




   


Idag har jag inte gjort många knop... lagat middag och tvättat lite..jo, ni läste rätt! Tvättat igen! *Suck*

I morgon ska jag med Natalie till läkaren, hon är så småknottrig och har så mycket klåda och tabletterna vi köpte fungerar inte fullt ut.
Så vi får hålla tummarna att vi kan lista ut va det är hon inte tål.
Men nu, lite film och kaffe och en sprakande brasa!








Kommentarer
Postat av: Kicka

Verkar vara så att ni hade MYYYZIGT!!! kan tänka mig att ni fnittrade en hel del!!! KRAMEN!!!

2009-10-12 @ 08:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0