Mörk morgon!



Vilken morgon!
Underbar! Mörkt och lite ruggigt när jag vaknade, men en brasa lite levande ljust gjorde susen! Åhh vad jag älskar hösten!

Sitter och funderar lite hur jag ska lägga upp helgen har ju en del jag vill få gjort.

Tvätten är redan igång som vanligt... haha!
Disken med för den delen, det går i ett!
Men sen ska jag träffa Jenny för en promenad när hon slutat jobba, se om jag hinner in en snabbis till Gunilla med... sen blir det in till Sofie på middag och massa tjejsnack!
Så jag måste packa ihop lite övernattnings pinaler med… inte att förglömma.

Chris ska jaga idag så han och hans kollega ska sitta på gris, och även i morgon bitti ska han ut men då med Matti.
Matti kommer upp och dom ska ut tidigt på morgonen! Härligt för dem.

Hihi.. får väl se när jag och Sofie vaknar till liv på lördag...
Lördag kväll blir det mys med Chris :)

Linda kommer en runda på söndag på lite kaffe, ska bli så kul att träffa henne igen, var ett tag sedan sist!
Men nu är det dags att fixa med tvätten, sen lite mer kaffe en film eller en bok... och mysa lite i brasvärmen.
Ha en härlig kväll!
Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Kicka

ska dem sitta på grisen??? OJOJOJ låter farligt,, gubben ska jaga imorn men inte sitta på grisen hehe bara jaga den o förhoppningsvis SKJUTA!!

2009-10-02 @ 09:07:03
Postat av: Petra

Jag håller med, vilken underbar morgon!

Frostigt, soligt och mycket vackert här idag.

Härlig bild du har på din blogg.

Vill önska dig en trevlig helg!

Kram

2009-10-02 @ 09:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0