Fredags Mys




Idag har det varit lugna gatan här, Chris och Marcus har varit och jagat, jag Simon och Robin har spelat data spel och tittat på film.
Jag har även gjort vid mina naglar, filat och fixat... nice, bara lacka dem med så är dom klara :)



Har bytt telefon... till Ems gamla..hihihi.. den är i alla fall bättre än min som spruckit.
Letar efter en ny men vet inte riktigt vad jag vill ha för en... så då är det bra att låna en som funkar så länge :))
Tips på någon bra?

Till middag idag ska vi har Exotisk Fläskfilé ... det är bara sååå gott.
Receptet hittar ni här!
Sen blir det glass med frukt till dessert! Jordgubbar, Hallon och Mango ...Mums!

I morgon är det dags för lite party här i Åhus, Fotbollsfest med Åhus IF på Hotell ÅhusStrand, ska bli trevligt. Jag är medbjuden med Sofie :)) Tack gumman.


Peter Siepen
ska va DJ så det kommer nog bli bra drag :)

Sen kan man hoppas man vinner på lotterna med *Ler*

Sen på Söndag fyller min svåger år så då blir det till att fira honom, och så ska grabbarna åka hem :( Tråk.

Men nu ska jag förbereda lite middag och dessert!
Tjingeling.







Kommentarer
Postat av: Kicka

Tittar in o önskar dig o dem dina en Underbar halloween helg!!! TRICK O TREAT SMELL MY FEET hehe,,,,,

pöss o kram!!!

2009-10-31 @ 09:00:34
Postat av: Annika

Jag har en Iphone och den är superbra, det enda är att den har en "kass" kamera!

2009-10-31 @ 20:30:44
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0