Bra dag :))


Lyckad dag :))))
Chris slutade tidigt och kom hem redan vid 14-tiden! Så nice.
Strax efter det kom Marcus och de körde iväg och skulle jaga lite fågel.
Och utdelning blev det, två änder och en fasan, Marcus sköt en and och en fasan, hans första fasan ska tilläggas! Så kul!
  

Sen kom de tillbaka och vi käkade middag ihop, vildsvinsgryta. Mums! Alltid lika gott.
Sen var det dags igen... mer jakt :))
Dom körde ut till andra marken och där blev det med lyckat, Marcus sköt sitt första vildsvin.
Så super kul att han fick skjuta det här i Skåne!



Är så imponerad att Marcus är så pass återställd efter hans olycka. Läs mer här!
Idag är det 2 månader sedan! Otroligt!

Grabbarna skålade i champagne när dom kom hem :) Jag med ... nystylad av Natti!
Lovat henne att hon skulle få fixa make up och hår på mig någon dag och det blev i kväll :)
Robin va söt och sa jag såg 10 år yngre ut... typ 12 ...haha!
Massor med skratt blev det i alla fall.

   
Sista bilde är när Natti lekte lite i ett program :)) Coolt!

Men nu är det dags att tvätta bprt alla mke up och krypa i säng!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: mamma millan

hallojsan maya!!!

kul bild!!! o jättefina på dig nedan!!

här har det jagats!!!härligt!!



Trevlig Alla Helgonna Helg

Kram Millan

2009-10-30 @ 01:44:23
URL: http://mammamillan4.blogspot.com
Postat av: Anna

Häftig Hallowenbild! fin färg du fått på håret nu, jag ska äntligen fixa mitt nästa fredag, de börjar se lite råttfärgat ut. Ha en trevlig Helg! Kram Anna

2009-10-30 @ 06:07:53
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Annika

Dina måltider låter alltid så himla goda!

2009-10-31 @ 20:31:36
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0