Full späckat Schema!



Så var det tisdag och ett fullspäckat schema.

Idag börjar jag senare, ska med Natti till hudkliniken, hoppas verkligen dom kan lista ut vad hon är överkänslig mot.

Sen blir det jobb och efter det blir det en date med min darling, funderar lite på vart vi ska gå och äta, Kristianstads Restaurang och bar har jag inte varit på flera år och dom har fått goda vitsord från flera av mina vänner, så det kan va ett alternativ. Får väl se om Natti vill följa med.

Sen är det dags att gå på teater/konsert eller hur man ska förklara Patriks Combo´s framträdande på Konserthuset i Kristianstad.

Jocke och Gunsan ska och så med… får väl se vilka fler som är sugna… några har ju sagt att dom är intresserade :)

 

Men nu är det dags för frukost och dusch!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: mamma millan

Likaså här...fullspäckat!!!

Hoppas ni får reda på vad hon är känslig mot!

smarrig cheescake nedan!!!

Kramis Millis♥

2009-10-20 @ 10:40:18
URL: http://mammamillan4,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0