God morgon!




Jisses, vaknade av att telefonen ringde... var bara Morgan som skulla ha tag i Chris :))
Ska bli så kul att träffa honom. Han och Claes kommer ner om ett par veckor.
Och sen kommer Jörgen och Annette ner helgen efter dem, ska bli jätte kul.
Här blir verkligen full fart!

Vet inte när det hände senast att jag sov till klockan var över 9!
Annars har det varit första riktigt kalla natten här, tror det va ca -3, härligt friskt nu med frasigt gräs och en strålande sol! Nice!

Men nu ska jag fixa lite här och koka lite ägg till frukosten, får väl se om vi får liv i lite folk... hihi. Marcus och ungdomarna sover än, bara jag och Chris uppe.

Jag ska njuta av dagen, promenad efter frukosten sen lite stök här hemma. idag ska jag inte laga mat, det gör Chris och Marcus, för jag ska på galej med Sofie :) Undra vad vi får för gott på ÅhusStrand?

Ha en underbar Alla Helgons helg!
Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Annika

Det låter som en riktigt mysig dag!

Kramis

2009-10-31 @ 20:29:42
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0