God morgon!



Natti kom farandes innan jag väckte henne, gott tecken :) utsövd och pigg!
Där imot var det segt för mig att gå upp! Chris är dålig igen, halsont, får ringa vådcentralen idag och besöka distriktsköterskan igen... hoppas dom hittar vad det är som gör att han har halsont hela tiden.

Undra hur denna dagen ska bli, hoppas på en lite mer strukturerad arbetsdag... jisses vad jag ogillar när jag inte kan få ordning på allt.
Men vad kan man begära när man inte jobbar mer än 70% och är van vid 100% Man kan inte hinna allt, trots att ma vill. *Suck*
Får hoppas det blir någon ändring snart, börjar bli riktigt drygt att hinna med det viltigaste, eller ska vi säga vad som vi ska prioritera... vad är viktigast?
Jaja.. det löser sig väl.

Just nu längtar som bara den tills på lördag, tjejfest med mina Pinglor och massor andra roliga tjejer.
Ska bli så kul, finns en chans att vi avslutar i stan, men inte säkert... kan vara lika kul att bara vara hemma, risken är att man kommer ifrån varann om man åker till stan!

Idag ska jag i alla fall ha en lugn dag efter jobbet, eller vad man nu kallar städa och tvätta... en runda till torget kanske det blir och shoppa lite frukt och grönsaker.
Men nu är det dags att göra vid sig och cykla!
Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! Tjejkväll är de bästa, mycket skvaller och skratt.

Ha en bra dag på jobbet, stressa inte ihjäl dig nu när du har mycket, svårt och låta bli. Kram Anna

2009-10-06 @ 07:13:10
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

HEEEJ Gums,,, Längtar efter en kopp kaffe med dig ida....

Inget kul att Chris e sjuk igen... Nu får han inte ge sig och se till att han får hjälp... har han mandlarna kvar??? ständig halsfluss inget bra!!

iför sig fick ja reda på att man kan få halsflus iallafall!! ÄÄÄK!!! Hoppas du dyker upp snart så vi kan snacka lite grann ida, Kramen på dig vännen!

2009-10-06 @ 07:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0