Måndag igen...



Snart är det Halloween, kul :)

Ingen Halloween fest i sikte vad jag vet!

Men en hektisk vecka framför mig… ledig idag måndag och då kommer Sofie hit och ska med mig ut och promenera längs havet… och så blir det fika så klart.

Em kanske med tittar ner :)
Var så mysigt att ha henne och Macce på middag igår, tittade på massor med bilder från deras resa och fick fina presenter. Dom är så gulliga och omtänksamma.
Maten var uppskattade i går, härligt.

Tisdag är det äntligen dags för Patriks Combo :) och innan dess ska jag med Natti till hudkliniken äntligen har hon fått akutremissen!… onsdag ska jag till sjukhuset, torsdag fixa lite inför att grabbarna kommer på fredag :) äntligen!

Lördag ska jag till Olivia i Staffanstorp på tjejfest och söndag ska jag bara ta det lugnt och åka hem :)

 

Sen är det höstlov för grabbarna och Natti, får se om vi kan hitta på något kul då!?

Idag ska jag fixa veckomatsedeln … hann inte i går. Får nog baka lite fler bröd med… lär ju gå åt.

Och så måste jag planera in alla gäster vi ska ha här de närmaste veckorna, det kommer gå i ett. Jätte kul :) 

Men ska jag ut med Max (grannens hud)

Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Kicka

Har du tagit ledig hela veckan???? Jusses hur ska du hinna!!! Pöss på dig o familjen!!

2009-10-19 @ 13:00:46
Postat av: Annika

HEJ HEJ NU HITTADE MAN TILL DIN BLOGG KRAM ANNIKA

2009-10-19 @ 13:11:34
Postat av: Maya

Hehe, vad trevligt Annika, men kan jag få en ledtråd till vilken Annika det är :))) Har 6 stycken i min vänkrets och 4 skriver ofta här...hehe

2009-10-19 @ 13:27:01
Postat av: Maya

Nja, är ledig redan 2 dagar och måste ta ut gammal komptid med :S så då valde jag denna veckan när killarna kommer :) Ska bli så kul!

2009-10-19 @ 13:28:05
Postat av: Annika

HIHi Annika på hedentorp granne me din jobba kompis

2009-10-19 @ 15:10:39
Postat av: Maya

Vad kul Annika att du sitter vid en dator ...haha. Bitte med :) Men ingen Facebook sida med dig än :S Kom igen nu va?

Har du någon mail adress? Slägg den i ditt nästa inlägg så ska jag skicka något kul till dig :)

Kram

2009-10-19 @ 17:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0