Måndag och fullfart!




Så var det måndag igen, men gårdagen var bra.

Söndagar brukar va sköna, det va denna med… ända tills jag kom hem och hamnade mitt i en rockkonsert…hahaha.

Simon och Robin spelade trummor och gitarr (gitarrhero), Natti spelade musik på sin laptop och här va sånt liv…hihi. Tur man inte hade huvudvärk!


Men vi fick en bra dag trots allt.

Simon och jag fixade middag, han är så duktig.

Tror han skulle kunna bli en bra kock, han är intresserad och gillar att lära sig.

Robin tvättade kläder så han skulle ha något att ha på sig i morgon när vi ska till Malmö… haha… och Natti dukade till middagen J

Vi åt fylld viltsfärsrulle (fylld med soltorkade tomater, fetaost, lök och basilika) med ugnstekt palsternackspotatis till. Mums!

I dag blir det kyckling av någon form, har inte hunnit göra meny för grabbarna skulle få vara med och bestämma vad dom ville ha.

Får försöka göra det under dagen.

 

Men nu ska jag ut i köket och fortsätta med brödbak.

Har lite nya recept på G.

 

Ha en härlig dag!




Kommentarer
Postat av: Kicka

OO GOTT!!!!

2009-10-26 @ 10:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0