Men se...



Munsåret lite bättre, ser inte ut som Lisa Rinna längre... Kim, jag sparade inga pengar! Haha... men vill inte ha sån plutläppar ändå :P
Inte riktigt mig, i ärlighetens snamn tycker jag inte det är så snyggt. Visst kan man förstora läpparna om man inte har några så att säga, men annars.. spruta in en massa jox i onödan...näää...

Lisa Rinna

Annars är det full fart som vanligt, behöver en ny platttång, den andra har havererat, får se om jag hinner in och leta efter en sådan i dag med. Först och främst att andra ärende.
Vill ha en OBH Nordica Plattång, typ denna

Men vi får väl se vad som händer och sker. Massor andra ärende som är viktigare :)
Nu är det dags för dusch och frukost!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! håller med dig om oäkta läppar :)Kan rekomendera Vidal Sassons plattång också, finns iflera läckra färger o är kanon, jag har den :)

Ha en bra dag! Kram

2009-10-22 @ 07:01:36
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

Skönt!! Sonen har en o e så sur för inte plåstret sitter kvar!! inte konstit när man går o slickar på den !! blir inte fler, 9Kr stycket så de får va, han får sura och smörja!! Letade efter en lägenhet till han ida,,, billit!!! ÄR SÅÅÅ TRÖTT PÅ TJAFSET!!!! GAA fnisss Stall trick o treat grejet!! COOLT!!! BRINGS ME BACK!!!! ;0)

Kramen

2009-10-22 @ 07:07:03
Postat av: Kim

på lyko.se kan du hitta bra till billig(are) peng:) jag har en gamma, superbra och rekomenderas varmt!

2009-10-22 @ 09:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0