Tjejmiddag hos Olivia

Vi hade en kanon kväll hos Olivia igår.

Jag åkte ifrån ett regnigt blött Åhus till ett lika regnigt Staffanstorp, Elvira (Olivias Mamma) och Olivia kom och mötte mig på busstationen, gulligt!

 

När alla kommit fick vi en välkomstdrink som var väldigt gott, och lätt druckit, Berry Temptatious… jätte gottigt :) (Nyhet på systembolaget)

 

Olivia hade gjort en helt Gudomligt god Älg gryta, och senare fick vi Brie ost, kex och fikonmarmelad, mums!

 

Vi sjöng karaoke, dansade, åt, snackade och hade jätte trevligt.

Roligt att träffa lite nytt folk med.

Jag vaknade tidigt i morse… Annika var med uppe, men Angie och Olivia sov som stockar …hihi.

Sen kom Elvira och vi satt och pratade i köket tills det var dags för mig att åka, fick skjuts till busstationen, sen va det bara att ge sig av hemåt… buss…tåg…buss!...Näää Bil blev det sista biten, TACK Magnus!

Nu är alla bilderna i datorn och jag ska fixa middag snart… Fast Natti vill ha Pizza.
Men inte jag :S Inte min typ av mat.
Så idag blir det färsrulle med fyllning.


Här kommer lite bilder från Tjejmiddagen!

   
På väg från Åhus med packning....

 
Söta fina Olivia

  
  
  
  
  

Sådär... där har ni lite party bilderm och ända mannen på partyt var Chippen som ni ser på sista bilden :)) 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjejkväll lever man länge på:), vi ska ha en i slutet på november, jag längtar. Ha en bra söndagkväll! Kram Anna

2009-10-25 @ 19:32:47
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Annika

Det ser ut som att ni hade riktigt trevligt!

Kramis

2009-10-26 @ 07:11:36
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0