Ajjjjjj....än!



Usch... ont! Öm ... ska vi kanske säga att jag är ÖM i munnen efter tandläkarens jobb, inte vid tanden där han bytte ut amalgamet mot sån annan fyllning, utan där kanylen sattes...fy fan säger jag bara! Kan knappt öppna mummen gör riktigt ont! Jag hatar nog tandläkare... det som var värst var nog när han satte bedövningen för då förlamades ögat så jag inte kunde blinka och det gjorde något grymt ont, men det släppte men jag kunde inte titta med ögat på ett par timmar efter! Hemskt, undra om det är meningen att den ska förlama synnerven?

Och innan dess fick jag sitta och vänta över en timme på att få komma in, dom var lite sena… och vad för man för det? Jo en dyr räkning att betala, ingen rabatt där inte!

 

Idag ska jag ge mig av tidigt till jobbet, massor att göra! Och skönast tidigt på morgonen så man inte blir störd.

 

Ha en underbar dag!

Hösten är verkligen här!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anna

Ajjjj, jah lider med dig. De där med ögat verkar konstigt,tror inte man ska bedöva synnerven, kolla upp de och begär erättning. Ha en bra dag fast du har ont. Kram

2009-09-29 @ 07:01:11
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

FYYYYYYYYYYYYYY! säger ja bara ,, bedöva dig så du inte kan blinka,,,, skadestånd på G GRR!!! Bara säg till dem om du fortsätter ha omt!! man måste kunna äta jöööööööööööö!

Kramen damen

2009-09-29 @ 07:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0