Äntligen Fredag!



Nu börjar det verkligen bli höst!
Och det är äntligen fredag, så skönt!
Jag har en lång dag på jobbet framför mig som vanligt, men sen ska det bli mys med god mat och vin!
Denna helgen får jag nog offra mig på höst städa trädgården... finns ju en del att göra där innan det blir för kallt.

Ska ta en tur ner till by och handla något gott tills i kväll, sa till Chris att vi får lyxa till det lite...hihi.

Jisses vad många tjejparty där är på gång! 3 stycken bara nu de närmaste veckorna.
Och sen undrade Linda och Magnus om vi skulle följa med till Tyskland... också trevligt, men jag måste kolla upp det ikväll. Börjar bli tjockt i kalendern.
Och jag vill hinna göra lite här hemma med innan det är vinter.

Längtar efter en ny soffa, får väl se när det händer... Trött på den gamla!
Ska bli kul att få lite nytt!

Me nu ska jag fixa lite innan det är dags att cykla till jobbet!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Kicka

2,3+ här imorse,, HUUU sau kallt va nog de ja kände av igår när jag frös hela baskade dagen!!!!

Hoppas fredagen e god och helgen också förstås!!

Höst städ blir de nog här också.. ta in mina krukor som egentligen ska va inne,,,,, o pula undan lite!!

Ha de sau gott o hoppas gubben o dottern kryar på sig!!

KRAMEN!!!

2009-09-18 @ 10:43:15
Postat av: Petra Lakso

Ja du Maya, det är verkligen höst på gång.

Igår satte vi på värmen i huset.

Ikväll ska vi värma oss i bastun precis som alla andra fredagar, vårt traditionella året om.

Just love friday!

Hugh

2009-09-18 @ 13:41:35
Postat av: Hasse

det bästa med lägenhet är att min slipper fixa i trädgården... det sämsta med lägenhet är att man inte har någon trädgård... moment 22

2009-09-18 @ 17:03:02
URL: http://minnyaresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0