Facebook undersökningar



Hahaha... suttit och gjort olika quiz på facebook!

Så gör blev resultaten:
1. Blir ert förhållande varaktigt? quiz och resultatet är Som gjorda för varandra.
Ni är det perfekta paret! Detta förhållande är starkt på alla sätt och vis. Er kärlek och era förväntningar är ömsesidiga. Antingen det handlar om småsaker s...om var ni skall äta eller större saker som framtida planer, så kan ni kompromissa och vara överens om det mesta. Era personligheter kompetterar varandra och ni växer och lär av varandra. Er fysiska attraktion är stark och ni har en kraftfull relation till varandra
Den stämmer klockrent!

2. Vilken är din innersta önskan? quiz och resultatet är Du vill ha NÄRA VÄNSKAP.
När du än träffar någon som är trevlig och vänlig, känner du att du vill öppna dig för dem och vara nära dem. Ändå oroar du dig för att du kan verka tråkig. Du ...vill bara ha någon att vara nära och att ha roligt med. Jag råder dig att träffa många olika människor så kommer du att hitta någon som du passar ihop med. Du behöver inte välja och vraka, folk kommer till dig. Säkerligen finns det några som letar efter samma sak
Det har jag verkligen gjort! Fått flera underbara vänner

3. På vilket sätt skiljer du dig från mängden? quiz och resultatet är Din nyskapande förmåga.
Alla dina knäppa och annorlunda särdrag gör att du aldrig försvinner i mängden. Du har en spirituell läggning och du håller alla på alerten med dina... tokiga kläder! Det kan vara ett glittrig ballerinakjol den ena dagen och en ny hårfärg nästa dag. Du följer aldrig modetrenderna. Även om inte alla uppskattar ditt nyskapande så får du lätt vännar för folk attraheras av dig.
Stämmer med, aldrig brytt mig om vad andra tycker! Är som jag är, tycker inte folk om mig så får dom låta bli! Inte mitt problem!



Kommentarer
Postat av: Kicka

Inte komstigt att de blir bra resultat!!!

Du e sååå goer du!!

Kramen

2009-09-14 @ 09:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0