Full fart mot helgen




Just nu känns det som det är LITE mycket på en gång som jag vill få gjort....
Dags att strukturear lite.
I dag blir det jobb, en runda på stan, förhoppningsvis fika med Sofie, sen föräldramöte, sen hem och förmodligen stupa i säng.
Blir ingen shopping för mig i dag, Chris har fått den milslånga listan...haha!

I går var jag på stan efter jobbet med Em, hon hittade byxor och hårband sen blev det fika på Fenix, ett av mina favoritställe.

Usch vad tiden rusar i väg.. fick massa kataloger med julsaker i måndags, tänk snart jul... iofs. jag ÄLSKAR julen och njuter massor med att få pynta och ha mig.
Men i år har det gått ovanligt fort till att bli 23 september... tänk, september är snart slut!

Om bara ett par dagar åker Em och Macce, åhh jisses vad jag kommer sakna henne.

Nu är det dags att packa ihop sig för jobbet, det är nattsvart ute än *suck* men ljusnar när jag cyklar.
Ha en härlig dag!
Tjingeling!

Ps. Ska försöka hinna lägga in receptet som ni ville ha sen.



Kommentarer
Postat av: Anna

Morning, ja ibland vill man göra allt på en gång och sen blir de ingenting, konstigt de där. Jag beställde nya julgardiner med väskan :). Kul med jul ju. Ha en bra dag du med! Kram

2009-09-23 @ 06:58:34
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Annika

Godmorgon!

Tack så mycket och jag önskar dig en underbar dag också!

Lova att du lägger in bilder på hemmet när du börjar julpynta!



Kramar

2009-09-23 @ 07:18:08
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Kicka

Hoppas du får en bra dag på jobbet!! Jag ska till arbets terapeften sen!! ska vara där kl 10,,, sen tilljobbet o lämna nycklar,,, sen hem o göra kanse lite nytta,,, hitta på till midda,, hmm va de nu blir,,, KRamen damen,, nu hämtar ja kaffetill oss!!! o nybakat bröd!!! ;0)

2009-09-23 @ 07:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0