Jag måste trollbinda folk...eller ska vi säga FÄ

För fä är vad dom är!
Jag blir så full i skratt att någon bara tror att man kan vända ens dotter i mot dem, när det är dottern som mailar mig och frågar saker! Hmm.. hur funtade är folk, men jag har sagt det innan... no brain ..no pain!
Så länge någon mailar mig och ställer en fråga på vettigt sätt så tänker jag svara på dessa frågor ärligt och uppriktigt!

Sen har vi en gammal tant som påstår en massa lögner om både min sambo och mig... tanten är släkt med min sambo och tror sig känna min sambo och mig... spännande eller hur? Efter som dom inte har någon kontakt, och jag har haft turen att slippa träffa tanten.
Tanten skriver att jag har kommit i övergångsåldern... Tillåt mig skratta! Och är bekymrad över att jag har en 9år yngre man eller STUD som hon kallar Chris..hahahahahahaha!
Jag har inte skrattat så hjärtligt på länge!
Tycker så synd om tanten och X:et som lever i sina små bubblor... dom är verkligen som en bekant sa... "det finns en så bra förkortning i Generation kill för sådana, Whiskey Tango"... *ASG*

Roligt är det med att tanten tycker jag vänt hennes dotter mot henne, genom att stötta henne när tanten skrev en massa elakheter om henne på nätet...OM sin EGNA dotter! Och behandla henne som skit! Gör man så? Då får man skylla sig själv! Då kan man inte sitta och lägga skulden på andra när man upptäcker viken dålig mor man är och har varit!
Resten av Chris släkt vill inte ha något att göra med tanten men är det så konstigt? När hon sitter och sprider lögner och förtalar folk på nätet!? Jo en vill ju umgås med henne och det är Chris X-fru, men dom är samma skrot och korn! I alla fall enligt Chris!
Och då vill jag påpeka att detta gäller INTE Frida som är mamma till Chris söner, hon är rar och trevlig!
Bara så ingen tar fel!

Sen till det roligaste av allt, är att jag måste ju trollbinda Chris så han stannar kvar hos mig efter som jag är en sådan dålig person och DUM blondin (är brunett iofs)  hmm.. för han kan ju inte ÄLSKA mig och vilja leva ihop med mig eller?
Sen tror dom ju ovanpå allt att Chris inte vet om vad jag skriver här på min blogg!
Men så är inte fallet, Chris läser min blogg dagligen! Så nu vet ni det!

Detta är min STUD :P som Tanten så fint uttrycker det!

Nu har jag ödslat tillräckligt med tid på de 2 fäna... nu ska jag njuta av min lördag med min darling och min lilla dotter!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: kICKA

jAG HÅLLER MED,, INGEN AV DEM HAR NÅGONHJÄRNA EFTERSOM DEM SKRIVER SKIT OM VARANDRA OCH OM ANDRA,, no brain no pain!!! JUSSES SIKKA IDIOTER DE FINNS I VÄRLDEN!!! jag säger så här: lÅT DEM VARA I FRED LÅT DEM VARA LYCKLIGA EFTER SOM NI TVÅ SOM INTE HAR NÅGON HJÄRNA,, HAR INGEN MÖJLIGHET ATT VARA LYCKLIGA!!! det finns ingen som vill ha er,, inte ens era barn!! THINK ABOUT IT!!!

GO FOR IT CHRIS AND MAYA!!!! kram!!

2009-09-19 @ 17:41:05
Postat av: natti

håller med dig & kicka fullt ut!

idioter må jag säga.,

haha, eller pussys som du sa (;

HAHA :D

puss på dig min fina & underbara lilla mami :)<3

2009-09-19 @ 20:09:47
Postat av: jasmine

okej , vi saknar er oxå (:

2009-09-19 @ 20:13:45
URL: http://jaaasminel.blogg.se/
Postat av: Ulrika

om ett barn skriver ngt så kanske du skulle ha varit vuxen nog att låta det vara eller kanske skrivit ngt som tex. "det där är emellan oss vuxna" Jasmine är helt knäckt nu hoppas du njuter... fyfan

2009-09-19 @ 21:02:31
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Maya

Moget skrivet Ulrika!

2009-09-19 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0