Långsam lördag...



Denna lördag började lite tråkigt eftersom jag fick med från Sofie att hon fortfarande var magsjuk, och då vill ju inte jag ha henne på besök här!
Krya på dig gumman!



Ute börjar det bli höst, det är kallare och det är riktigt mysigt att hålla sig inne med levande ljus och en kopp gott kaffe.

Vi har käkat och nu håller Natalie på städa sitt hus... haha, vilket lördags nöje :)
Gissar det kommer besök senare.... *Ler*
Lovat henne att hon ska få stajla mitt hår sedan...hehe, får väl se om man kan visa sig sen *Flinar*

Kommer ihåg när dom var små tjejerna, dom flätade och gjorde massa lustiga frisyrer på mig.
Hihihi!

Men nu ska jag sätta på en kanna kaffe och njuta av det lite höstaktiga väder vi har!
Och sen blir det kvällspromenad!
Tjingeling




Kommentarer
Postat av: hasse

hmmm samma skitväder här i Malmö... regn var 10:e minut och ingen att prata med mer än mig själv... och dom svaren är ju tyvärr förutsägbara... hehe



nåja får glo på film typ... eller läsa bok o lyssna på musik... nåja fan vet vad som sker... det kanske ramlar in ett gäng nymfomaner som skändar mig... hehe

2009-09-05 @ 19:04:51
URL: http://minnyaresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0