Lite oro...



känner man dock , när man tänker på att Em och Marcus ska åka till Sydafrika i 3 veckor.
Där är ju väldigt mycket våld. Men samtidigt är jag glad för deras skull att dom har möjlighet att göra en sådan resa.
Men dom kommer ha livvakter med sig på vissa av ställena dom ska, litar på Sanna att hon tagit reda på vilka ställe som är ok att besöka.
Vet dom ska på safari, låter ju väldigt spännande.
Sedan pratade dom om hajsafari med, men då blev jag lite orolig måste jag säga.
Dom ska titta på valar... det är ju på betryggande avstånd, hoppas jag. Pinviner med...om jag inte minns fel.

Efter jobbet idag ska jag fika med Em, ska bli jätte mysigt.
Vågar ju inte att hon kommer hem, både Chris och Natti har halsont och är krassliga. iofs bättre nu.
Men vi vill ju inte smitta henne och Marcus.

Nästa vecka ska jag försöka träffa Erik och fika med honom.
Väntar även på att vi ska hälsa på Elina i nya lägenheten.

Föröskte ringa flickornas faster med, men hon har legat på sjukhus, förlamad i halva ansiktet fick jag reda på igår.
Är cirka ett år sedan hon hade något liknande ... usch ryser. Får hoppas hon kryar på sig,och dom hittar vad det är som gör detta.
Dom vill ju inte att man besöker sjukhuset pga. svininfluensan. *suck*
Får vänta till hon är hemma.

Men nu är det dags att åka till jobbet, blir scarfs och handskar idag, kallt ute!


 Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Kicka

Klart man oroar sig!! jusses,, men vilken underbar resa och vilken chans!!! Dem ska klart ta vara på det!! Kram!! Ha en bra dag och en god fika med Snuttan efter jobbet!!

2009-09-22 @ 07:59:34
Postat av: Annika

Gud så härligt det låter!!!



2009-09-22 @ 19:57:09
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0