Lite trött...



Så är man här igen... en liten stund i dag, har lite tvätt och disk att ta hand om och idag är jag ovanligt trött.
Ska skriva inköpslista och fixa lite annat med ikväll innan man kan koppla av riktigt.

hat i alla fall gjort Annikas köttbullar, men det var inget som föll mig i smaken speciellt, mina är godare! Dessa var söta... trots att jag halverade socker mängden i dem.
Men kul att ha testat dem i alla fall.

Har i alla fall lovat lägga in receptet på gårdagens middag så det ska jag, för det var riktigt gott.
Annars har jag jobbat och sen varit och shoppat cykel till Natalie, det blev en ny snygg Monark "Vera" cykel!



Hon är i alla fall jätte nöjd! Och jag med, hon valde en bra cykel även denna gång...hihi, och denna gången en med inbyggd dynamo i navet ... dom är väldigt bra!
Och dom har otroligt bra service nere hos Jockes cykel & sport här i Åhus!
Är alltid lika nöjd när man kommer därifrån.
Men ny ska jag fixa in receptet som utlovat!
Tjingeling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0