Måndag...och kort vecka.



God morgon, vaknade innan klockan ringde men la ner huvudet på kudden och somnade om några minuter ... trött är bara förnamnet.
Nu har min dotters plan precis lyft skulle jag tror... hon åker till Kap Staden i Syd Afrika på semester med sin sambo! Hon ska vara borta 3 veckor!

Kommer sakna dem jätte mycket. Men vi får msn:a och maila.

 

Usch idag ska jag va hos tandläkaren *ryser* de är något av det värsta jag vet!

Men men, nödvändigt ont! Eller ja,,, det kan det göra annars… ont menar jag!

 

Menyn är klar för veckan, ska fixa till den ikväll.

 

Annars blir det en massa tvättande i kväll hade jag tänkt…. Någon lägger en massa saker i min tvätt korg… måste va så!

Kanske det blir lite tid för en film eller något ikväll, men troligtvis inte… känns som jag måste styra upp en del.

 

Men nu är det jobbe dags!

Tjingeling





Kommentarer
Postat av: Anna

Morning, visst är de jobbigt när barnen (vuxna kanske)åker iväg, mina tjejer på 21 o 23år var nere i Turkiet 4v, kändes som en evighet. De blir ett tomrum efter dom fast man inte umgås varje dag.Tur att datan finns nu. Ska hon vara borta länge? Kram o ha en bra dag.

2009-09-28 @ 06:57:14
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

LYCKA TILL HOS TANDIS,,,,



o tvätt korgen är ALLTID full här!!

Kramen

2009-09-28 @ 09:21:11
Postat av: Annika

Alltid när jag ska till tandläkaren så försöker jag tänka att det är lyxigt att få lite uppfräshning i munnen, känns lite lättare då!

Kramar från oss

2009-09-28 @ 17:58:12
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0