Meny med mera...



Jahopp!

Då var matlistan fixad! Menyn ned skriven på tavlan.
Nästa vecka står detta på menyn!


Mån:Wokad falukorv med Mrs Cheng\'s Wok Sauce

Tis: Shepards pie

Ons: Skink- och kabanossgryta

Tor: Pastagratäng med kassler

Fre: Öring på Dillbädd

Lör:  Himmelska grytan

Sön: Skaldjurssoppa

Alla recepten finns på matklubben!
Men jag lägger kanske ut något här... den som lever får de :)

Bullar är bakade, blev både vanilj och kanelbullar...mums! Natalie varnade mig att dom är slut på måndag eftermiddag...haha!



Får väl baka fler då... hon gör ju allt för att gå upp i vikt! Stöttar henne genom att se till att det finns en massa hon gillar äta hemma.
Hon har snart ätit oss ur huset...haha. Hinner ju knappt handla förrän det är slut!
Och så har jag hunnit njuta lite med... härligt att bara kunna sätta sig och läsa lite med en kopp kaffe... idag blev det med det senaste nummert av Cosmopolitan.



Nu en promenad och sen lite arkivering innan jag ska börja med maten!
Tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0