Nu är jag med på banan igen....



Hahaha... nu har jag med Spotify ...coolt, Spelar just nu Ebba Grön så det står härliga till :)
Bara jag hemma ... eller här inne i stora huset :P
Natti hjälpte sin mamma att fixa det :P Tobbe var gullig och hjälpte henne!
Tack Tobbe!
Detta är bara så bra :P



Nu ska jag jaga tåg biljetter till grabbarna ... Weeeee.. ska bli så kul att ses igen!
Jag har i alla fall fått ledigt, Chris har inte fått besked än!

Sen är det tjejträff på gång med... inte bestämt mig om jag ska med än.
På fredag kommer Thomas från Danmark :) Tjoohoo, kul att ses igen.

Sen blir det Tysklandskryssning i December med Chris jobb...så nice! 
Den skulle man ge besked om man skulle med på redan nu :P inte illa.. hihi, vi ska ha någon kick off med jobbet med, men vet inte när än.

Känns som allt börjar rulla på igen, Natti stannade hemma från skolan idag... men lite sur är hon allt.
Tycker det är såå tråkigt att va hemma... händer ju inget här!

Maten är i alla fall avklarad för idag och nu ska jag fixa igång en maskin tvätt och sen sätta på Kaffe, Chris kommer väl snart <3.
Men först kolla tågbiljetter!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej!



Hur fick du Spotify? Betalar du för det månadsvis eller går det på något annat sätt:) Fin sida du har förresten.

2009-09-12 @ 18:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0