Onsdag redan....




God morgon, sjukt trött idag, vet inte om jag med håller på att bli sjuk.
Inget halsont i alla fall bara trött.
Men jag brukar ju börja så... trött som bara den innan jag blir sjuk.
Men jag har inte TID att vara sjuk.
Chris är dålig och Natalie är inte heller riktigt fit for fight. Får väl se om hon kommer iväg till skolan idag.

Idag är det inköpsdag, gjort ny matsedel i helgen. Hittar ju nya roliga saker på matklubben hela tiden.

Det vi åt i går var spännande och annerlunda, ska försöka hinna lägg in receptet i kväll.


Mån:  Varma mackor

Tis:   Biffwok med asiatisk sås

Ons:   Maya´s ungsbakade Falukorv

Tor:   Pastasoppa

Fre:   Dragonkyckling

Lör:   Lövbiff med sting

Sön:   Piroger med  köttfärs


Men nu är det jobba dags!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kicka

ser MUMZIGT ut!!! hade lax i ugn igår med massor dill och kall sås!! Mycket gott!!

Kramen

2009-09-16 @ 07:26:12
Postat av: Ann

Hej tjejen,



Falukorv, har du kanske ett City-Gross i din närhet, de annonserar Ingemar Johanssons nya falukorv med hela 74% kötthalt och e-nrfri, kanongod och rekommenderas :-)



Svejs,

(Pinglans) Ann

2009-09-16 @ 07:29:46
Postat av: Petra Lakso

Vilken smarrig matsedel.

Trött... ja det kan man va... ibland utan anledning... hoppas inte du blir sjuk.

Tyvärr är det så många som redan trillat dit i förkylningar.

Ha en bra dag.

Kram

2009-09-16 @ 09:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0