Skönt!



Vilken härlig dag det är, små regnar ute men vad gör det?
Jag ska ändå städa och baka och fixa lite annat kul.

Sen fick jag en kommentar om att jag skulle va komisk eller om jag är schizofren?
Hmm...  vissa tror dom har ensamrätt på namnet Ulrika!
Hade 3 inlägg idag, en som skrivit Stava? Men var anonym, vissa är fega och vågar inte stå för sin kritik! Sen en kommentar  från en Tjej som skrivet under med Ulrika, och hennes kommentar var att om man skulle ha en blogg så fick man faktiskt lära sig stava! Mitt svar var då att om det inte passar behöver hon inte va här och läsa!

Men då gick min sambos X igång, hon råkar med heta Ulrika ...skumma personer det finns med det namnet! Har man inte kommenterat behöver man väl inte ta åt sig? Lite synd att jag plockade bort idiot kommentarerna annars skull jag lagt ut dem!
Och deras Ip nummer så dom vet vad dom skrivet!

Sen hade jag ett normalt inlägg också :) Tack Hasse... glad att det finns lite visa människor i denna värld :)

Men nu ska jag gå och baka bullar till middagen, blir Nallemammas morgonbullar i kväll... haha! Och till det ska vi ha Tobbes krämiga Rotfruktssoppa :) Mums!

Så bye for now!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

hahahaha..ja vem har ej problem med att stava när det går fort...fingrarna skriver snabbare än vad hjärnan matar fram bokstäverna och orden:)



Men denna bloggen är väl knappast den värsta?

Brukar läsa en blogg där det dagligen smyger in sig "tryckfel" och kan man ej stava till ordet BITCH så behöver man kanske ej använda det....fniss..eller stavas det BITSCH??



Ha en bra dag...kramisar!!

2009-09-10 @ 12:09:10
Postat av: Ulrika

haha du är ju helt sanslös!

lägg ut mitt ip så ska jag anmäla dig för både förtal och för att du lägger ut mitt ip nr och trakasserier (även för det du gjort mot min dotter, att ösa skit om mig till min dotter var väll inte det smartaste du kunde gjort va?)och sen kan du ju hälsa din "kompis" Gunilla att om hon nu verkligen läser min blogg så borde hon ju ha sett att jag brukar driva med mig själv om att jag stavar fel så vart vill hon komma?

Det enda hon vet är den skit du öser ur dig.. kom ihåg att det var du som hoppade på mig denna gång.. allt är sparat.

2009-09-10 @ 13:08:07
Postat av: Ulrika

bra! lägg ner nu jag vill inte ha något mer med dig att göra!

2009-09-10 @ 13:32:45
Postat av: Maya

Så det var du som kallade dig Ulrika Bladh eller Blad? Och skrev kommentar på min blogg? Varför inte då skriva i ditt eget namn?

Eller det var du som skrev Stava?... Anonymt! Lägga ut ditt Ip var för du skulle kunna kolla om det var du som skrev där eller inte! Du verkar ju inte komma ihåg!?

Och det var DIN dotter som skrev till mig! Jag bara svarade henne! Eller det får jag inte göra för dig!? Du är ju riktigt dum i huvudet! Ursäkta med har du några höns hemma överhuvudtaget!?

Och det är DU som hoppar på mig och säger att jag skriver om dig! Nu får du Faen ta och ge dig!

2009-09-10 @ 13:36:01
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack för din visit :) hoppas du liksom en annan kommer gilla lasagnen som du funderar på att göra ,efter mitt favoritrecept.



ha det bra

2009-09-10 @ 17:29:06
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Annika

Jodå, idioter finns det gott om!

Jag blir så trött på människor som ska haka upp sig på detaljer och bråka om det, har de verkligen inget viktigare för sig?!

Nejdå... inget att bry sig om, vissa älskar ju drama och de gör allt för att dra en med sig i detta drama!

Ulrica är ju bara sotis verkar det som!

Kramar

2009-09-10 @ 19:04:46
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Kicka

CATFIGHT!!! WATCH OUT!! hehe

2009-09-11 @ 07:32:40
Postat av: Maya

Ja det finns ju det Annika, lite tråkigt att dom inte kan tänka efter innan dom skriver en massa skit till folk!

Men jag är inte den som är den! Jag publicerade det så andra ska kunna se hur vissa behandlar sina medmänniskor!



Veronica, ska bli spännande med lasangen... alltid kul att testa lite nytt!



Kicka... never in my Life! Skulle aldrig nedlåta mig till det, hon är för patetisk att bara bry sig om!

2009-09-12 @ 15:24:34
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0