Vad får er att fastna framför tv:n?

Jag är ju ingen tv människa ... jag landar hellre framför datorn är tv:n!
Men jag gillar matlagningsprogram, som Hell's Kitchen, Älskar bokstavligen Gordon Ramsey
Hörde att han medverkat i Mat Tinas nya program så jag MÅSTE se reprisen :P
Om det är något som får mig på knä så är det just Gordon Ramsey. hans program missar jag ogärna.
Annars klarar jag mig bra utan TV.

Gillar annars serier som CSI (alla 3) Men speciellt Miami! Bones är med bra, underhållande, gillar humorn i det.
Annars är ja förtjust i science fiction, deckare mm. Men gillar inte att behöva ha någon tid att passa.
Saknar faktiskt en kanadensisk serie som jag såg för ett tag sedan, ReGenesis  
med Peter Outerbridge i huvudrollen som doktor Sandström!
Inte sett det? Se den!  Finns 4 säsonger.

Men nu... soffmys med min darling!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Hasse

Älskar Gordon! Han är gud!!!!

Tina körde med honom lite...



Blir inte så mycket teve numer för mig heller... hinner inte men vi delar serier CSI, Bones och jag gillar också NCIS och FBI-serien med profilerarna... glömmer alltid vad den heter men går på 5:an

Försöker också klämma in ett nyhetsprogram om möjligt!



Ha det gott!

2009-09-09 @ 22:12:41
URL: http://minnyaresa.wordpress.com
Postat av: Maya

Jag gillar NCIS och Criminal Minds med Hasse, hehe, vi kan helt klart dela tv...Ler Nyheter försöker jag läsa ett par gånger om dagen, plus att radion går på jobbet hela dagarna.



Ulrika, sluta bry dig om min blogg, stör det dig att jag stavar fel så sluta läsa!

2009-09-10 @ 06:34:22
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha, vi har ju fika så det räcker för flera år framöver känns det som så det finns fikabröd till Dig också!

Kramar

2009-09-10 @ 19:05:59
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Tone Wiman

Hallo , Marianne !!

Nuuuuu är jag här och tittar på din blogg !!!!

Jag kan inte hitta nåt fel med den ????

Va e det "folk" störs sig på ????

Jag fattar ingen ting av vad de håller på med?????



Kanon bra inlägg. Trevligt !!!



... och duuu ... jag måste oxå titta på Gordon !!!

fasen vikken kille !!! Häftig typ och väldigt duktig. Mina andra super favvisar är Simon och Tomas. Hem inredarna du vet. Älssskaaar dem :-)

Ha en bra kväll !!!!

2009-09-10 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0