I år är det 10 År

Sedan jag köpte mitt hus!...Woohooo
Gud vad tiden går fort, jag kommer ihåg hur nervös jag var när jag gick till banken, skulle jag få låna så mycket pengar så jag kunde köpa ett sommarhus i mitt älskade Åhus? Nära till havet (200m) Nära till skogen (utanför husknuten) Cykelvägar överallt, härliga restauranger, minigolfbanor, bowling, massor med sommar aktiviteter!
Och underbart tyst och lugnt på vintern... eller dött som en del kallar det..haha!
.
Och visst fick jag det! okej inte alltid varit en dans på rosor... hihi ..både lägenhet och hus var tufft, tyckte jag gjorde inget mer än fixade på antingen ena eller andra stället...hehe.
.
I dags så bor vi här året runt... och jag älskar det!
Åhus har alltid varit mitt Paradis! Finns ingen underbarare plats!
.
Jag har alltid önskat mig en berså och den börjar ta sig:P Även frukt träd och buskar mm. Vi har bla. plommon, äpple, persikor, körsbär, bigarråer, vindruvor, hallon, vinbär, björnbär, jordgubbar och rabarber... och lite till :)
.
Nu längtar jag så jag håller på att gå åt att få ta mitt kaffe och en bok och sitta och njuta där av solens strålar!
.
Fotot är från maj 2009
.
En god vän till oss ska flytta 100mil upp i landet, där har han köpt ett hus med sin käresta!
En ny härlig start!
Vi Önskar dig lycka till Kenneth! Med Kärlek, flytt och hus! Och ett jätte grattis till din nytagna Socionom examen!  Hans blogg hittar du här!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Förstår vad du menar, det ska bli härligt o få bo i eget, fixa o dona som man vill. Speciellt att få göra detta tillsammans med den man älskar ska bli underbart. Vi får se om det känns likadant om 10 år och tack för lyckönskningarna och reklamen till bloggen

Kram

2010-02-05 @ 06:51:52
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Eva

Hej !!

Åhus ja.. Där har jag varit och i parken och festat loss.. Jag har även varit på Kickoff på Åhus Strand och var då med på "Betraktelse om Absolut" och blev dyngrak... Ja, alla mina kollegor var likadana hehe.



Spenderade alla mina somrar i Krokås och Hörvik på listerlandet, så jag har mina aningar om vad du tycker är paradiset. Där finns nämligen mitt paradis!



Trevlig helg Maya!

Kram Eva

2010-02-05 @ 09:53:03
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Anna

Förstår att du längtar, ser ju så härligt ut, snyggt också. ha en bra dag! kram Anna

2010-02-05 @ 10:00:01
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Annika

Åhus är paradiset jag håller med :)

Grattis till 10- års jubileumet!

2010-02-05 @ 10:32:31
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhus är mysigt, där skulle jag absolut kunna tänka mig och bo en dag! =)



nej, alla mataffärer en fredag efter 16 är väl inget och rekommendera haha hoppas du slipper stångas för mycket :)

2010-02-05 @ 10:59:24
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0