I går...

Så var det ju fredag och vad allt det innebär :)
Jobb och fredagsmys... fredagar är faktiskt en av veckans bästa dagar.
Efter jobbet mötte jag Anne-Lene och hennes dotter Sahara, jag fick födelsedagspresent och dom bjöd på maten :) Tack snälla! Det var ljuvligt gott med bakad potatis med rostbiffs fyllning.
Det var ju så längesedan jag och Anne-Lene sågs ...vi jobbade ihop för många år sedan och när hon slutade gled vi isär.
Men nu har vi hittat varann igen och det är så kul!
Har alltid tyckt väldigt mycket om henne och hela hennes familj.
Så nu planerar vi in en middag här med dem :)
Vi har ju så mycket att ta igen :) Kommer bli många trevliga timmar med kaffe och snack ♥
~
Ännu roligare är att hon ska bli farmor! Roddi hennes äldste som ska bli pappa :))
Svårt att se lilla söta Anne-Lene som farmor faktiskt, låter gammalt och det är hon ju definitivt inte!
Ser ju ut att va strax över trettio år.
Solen skiner och jag med den :))
Funderar på att fixa lite här sen ge mig ut en runda i det vackra väder vi har!
Sen är det ju frågan om all snön som kommit faktiskt är på väg att smälta bort :)) Det är i alla fall plusgrader här.
Håller tummarna!
Men först lite annat smått och gott!
Ska fixa lite till middagen ikväll... blir Färsrulle på rådjur men ost/bacon & kantarell fyllning, glaserade morötter och palsternacka med rödvinsås och till det ugnspotatis.
Mmm... ska bli så gott.
Men nu lite pill och plock!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ejris

visst e det skumt..att Farmor låter äldre än Mormor..... så hoppas det tar lång tid innan man blir det då..farmor altså=)

kram

2010-02-20 @ 15:53:25
Postat av: Lisa

Jag ska bli farmor i April, första barnbarnet. Jag har ju tre pojkar så jag kan inte bli annat än farmor. Men jag tycker som alla andra att farmor låter äldre än mormor. Hur som helst ska det bli roligt att få en ny liten krabat att skämma bort. Som tur är bor de inte så jättelångt bort bara i Linköping. De ska bygga hus där till hösten så då tror jag att de blir kvar där.

Ha en underbar kväll. Kram ♥

2010-02-20 @ 16:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0