Idag blir det kalas :)

God morgon!
I går var en skön dag, fick en del gjort... mina gamla stolar är äntligen omklädda.
Ända som jag ogillar är det vita möget som kommer ner!
Jag vill ha vår :))
Satt och tittade i Allt om Trädgård i går och kolla nyinkomna fröer mm.
Åhh vad man längtar!
Så mycket fint!
Jag förmodar att snön kommer ligga kvar till April eller något... fast att det töade i går och solen var framme så smälte det inte bort mycket! I dag är det flera minusgrader igen! *suck*
Gjorde en undersökning på Amelia igår och får som belöning ett halsband (man kan välja själv vad man vill ha, man samlar poäng)
Det är något som heter   RAM- Research and Analysis of Media. Som håller i undersökningarna man gör :) Och som alla vet är gratis gott!

För att gå med i en panel, behöver du registrera dig och fylla i ett formulär med bakgrundsinformation. Alla uppgifter du lämnar är konfidentiella och lämnas inte ut till tredje part.

Gå in på https://www.rampanel.com/ram/RAM?choice=panreg&lng=sv

Där väljer du vilken tidskrift du vill svara på frågor om.

Men nu ska jag in i duschen och fixa till mig så jag är färdig tills vi ska åka till Nenne med familj på kalas!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh kalas e skoj;)



tror jag måste åka ner o terra mamma 2 snart

2010-02-21 @ 14:42:46
URL: http://lattejohanna.blogg.se/
Postat av: Kicki mamma/moster

Hoppas du hade det trevligt på kalaset och ha en trevlig fortsatt söndag och dröm om frön och sommarängar i natt;) Kram

Postat av: Lisa

Jag är också med i Rampanel, har fått en halvårsprenumeration en gång plus flera blomstercheckar,det ät inte så dumt.

Jag prenumererar på Må Bra, Året Runt och Hänt Extra.

Läser också M-Magasin, Hemmets Journal som jag får från andra.

Detta har varit en riktig skottarhelg, ett par timmar varje dag, men det ger ju motion.

Önskar dig en bra arbetsvecka.....det är snart fredag igen...

Kram ♥

2010-02-21 @ 17:37:54
Postat av: Jenny

Längtar också till våren, o vi har ju en helt tomt/gård som ska fixas, kommer nog dröja många år innan vi får det som vi vill ha det!



Ha en fin kväll, kram!

2010-02-21 @ 21:12:53
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0