Jätte mysig dag...nästan!

Har haft en jätte mysig dag med ett förbehåll..men det kommer vi till senare.
Vi har i alla fall varit hos Nenne och Zerny och firat Pontan :)
Jätte kul att träffa alla igen, Nenne och hennes familj ser man bara ett par månader om året...om man inte går till ishallen!
Båda grabbarna tränar ju eller spelar match i stort sett dagligen!
Tur hela familjen är hockey intresserad :)
Vi blev i alla fall bjuda på kanon god mat, det fanns både Köttfärspaj och Lasange och till det sallad! Mums!
Sen blev det kaffe och kakor och massor med skratt!
Vi hade en väldigt trevlig eftermiddag ihop, men det har vi alltid!
Sen bar det av hemåt... vägarna är ju fina i stan men det är ju mest isigt här i Åhus, och en massa snö!
Jag landade på rumpan när jag skulle in till vårt hus...hahaha!
Vad lär man sig av detta?
Joooo... man ska inte ha höga stilettklackade stövlar när det är isigt!
Jaja... jag slog ju inte ihjäl mig i alla fall! ..vet att några tycker det var synd!
Men man kan inte glädja alla!
Nu är det dags att krypa till kojs!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0