Kallt igen!


Så var det dags igen... just när man trodde det gick på rätt håll!
Vaknade och tittade ut... vad skådar mitt öga? Jo... 8 minus!
Suck, suck, suck!
Jag vill ha vår... snälla :) Om man ber snäll så kanske det fungerar... vad tror ni?
Jaja, jag får väl stå ut till MAJ eller något, det va då snön skulle försvinna som någon näsvis person påstod till mig...hihi.
Hörde på radion nyss att det ska bli mer snö idag ca 2 decimeter ...kan vi va utan!
Men nu är det dags att åka till jobbet :D Får väl se om man kommer hem i snö yran...huga!
Tjingeling ...

Kommentarer
Postat av: Annika

DET FÅR INTE VARA KALLT LÄNGRE!!!!!

Massor av kramar!

2010-02-02 @ 13:14:58
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0