Morgonstund har guld i mun...

Ännu en dag börjar gry!
Hmm... tror jag vant mig vid det vita snömöglet, bryr mig inte så mycket om det längre... men nu har dom utlovat några decimeter till!
Känner mig sååå nöjd med allt just nu! Allt flyter på perfekt.
Är så lyckligt lottat!
Kan man va något annat än nöjd och lycklig?
Har en sambo som älskar mig över allt annat! Och jag honom, 2 underbara döttrar!
Bor på världens mest underbaraste plats, stortrivs med mitt jobb!
Har ett jobb framför allt!
Det är saker som gör livet värt att leva!
De som BARA gnäller för de inte har pengar, har ont osv... kan tillägga de problemen har de flesta tror jag!
Men man kan vara lycklig ändå och känna glädje!
Och det är något jag är... LYCKLIG!
Smaka på ordet. L Y C K L I G!
Ni har väl hört uttrycket ”Var och en är sin egen lyckas smed

Men nu måste jag sätta fart...jobbet kallar!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anna

va kul och få höra! jag är också lycklig med man och barn, sen kommer lite vardagsgnäll i mellanmen de hör till alla.

Ha en bra dag i dag! Kram Anna

2010-02-18 @ 07:48:02
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Annelie



Tjingeling.. :o))



Jag fyller inte år först den 10:e april, men det var rea på denna kamera nu så det är därför Göran slog till.



Måste bara kommentera en sak du skrev i ditt inlägg.



Visst äré underbart att vara sååå lycklig som du är,, där är jag oxå.. :o))

MEN, när värken är för jävligast.. då är det lätt att glömma bort sin lycka :o( tyvärr

Men,, huvudsaken man känner glädjen & lyckan mestadels..



Måste bara fråga dig,, vad jobbar du med..??

Nåt jag inte förstår.. så är det folk som arbetar stenhårt på att få 100 % sjukpension... för jag tror jättemycké på detta att den sociala biten är väldigt "läkande för själen" också.

Visst, sen finns de de som inte kan jobba.. men ofast så strävar inte de efter att få sjukpension heller.



Där är jag ÖVERLYCKLIG, att jag orkar att jobba 50 % i alla fall, det är värt såååå mycké. I alla fall för mig.



Oppss.. ett lååångt inlägg.. :o))



Ha en underbar kommande helg.. // Kram, Kram Annelie

2010-02-18 @ 07:49:43
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Eva

Man blir så himla glad över att läsa så lyckliga inlägg. Ibland har jag själv gjort en lista på bloggen över vad som gör mig lycklig och undertiden man skriver, så märker man att listan blir längre och längre. Det finns många anledningar att vara lycklig och det finns många saker som gör en lycklig.



Jag är lycklig....



Kram till dig!

/Eva

2010-02-18 @ 22:05:03
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0