Mysig dag!

Har varit en härlig dag, mysigt och väldigt lugnt.
Håkan dök upp vid lunch för att gratulera Chris :)
Gulliga dig ♥
Vi ses snart ... dags att hitta på lite kul!
Sen blev det till att förbereda tårta och mat.
Maggie, Boris, Em och Macce har varit här och Natalie har med varit hemma, dom gratulerade mig och Chris, jag fyller inte förrän nästa vecka men blev firad idag jag med :)
Chris har fått, vin, lotter, presentkort och underställ :)
Och jag har redan fått presenter jag med, 2 vita fina krukor, och en helt ljuvligt doftande duschcreme och presentkort :)
Vi kan inte vara mer än nöjda :)
Tack alla! ♥
Det  är svårt att få ihop alla dager, nästa helg firar vi andra släktingar och samma sak helgen därpå.
Sen ska vi klämma in ett kalas för Natalie med ..hon fyller den 24:de. Sen fyller Sabina den 25:de, Faster Annette 26:de, syrran den 28:de... sen kommer Em och Marcus i Mars... jisses det är en väldigt dyr månad.. Februari och även Mars.
Presenter till nästan alla är fixade :) Och de som inte är fixade är i alla fall vi på det klara med vad vi ska köpa. :)
Älskar Shoppa presenter :P
Här kommer lite bilder från idag :)
Bord duka dig :)
Rotsaksgratäng
Chili marinerat vildsvin
Vildsvin; Vitlök &Chilimarinerat
Chris och Maggie försöker undgå kameran :)
Em och Blondie :)))
Jag och Marcus kollar in vad han önskar sig!
~
Sen blev det fika på på kanelbullar och Hallon-Chokladmousse tårta.
Alla var nöjda och belåtna, inte ens några matlådor blev det...hmm..
Dom slank ner i Ems och Macces kasse...hahahaha!
~
Nu kopplar jag av en stund vid datorn och funderar lite på morgondagen.
Är ju alla ♥ dag, och Chris tur att göra något mysigt för oss... kan ju hoppas på middag ute :)
Hihihi... tror det blir det :) Vad tror ni?
I fjor gjorde vi detta :)
~
Gillar ni Kickboxning?
Jag är ingen fan men vet att min älskade Chris gillar det skarpt så det blev middag på favorit restaurangen och sen Kickboxning :)
Det blev en väldigt lyckat kväll :) ♥ Och jag hade över förväntan kul :)))
Behöver jag säga att jag längtar tills i morgon?

Kommentarer
Postat av: Annika

Det låter onekligen som en mysig dag. =) Hoppas du och Chris får en underbar Alla hjärtans dag! =)

Kram

2010-02-14 @ 00:36:09
Postat av: Kicki

Vildsvin! Smakar det bra? Vi har vildsvin som grannar men har bara sett dom på håll! Hoppas du får en mysig dag! Kram

2010-02-14 @ 01:20:50
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Annika

Åååå så underbara bilder!

Man kan nästan känna stämmningen och hur trevligt ni hade det!

Massor av kramar idag på Alla Hjärtans Dag!

2010-02-14 @ 13:53:38
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0