Rättegång!

Idag under torsdagen inleddes rättegången mot den nu 21-årige man, som misstänks för mordförsök på en då 19-årig kvinna!
Flickan dumpades ute på Näsbyfältet i Kristianstad och hade mycket svåra skador, bla. skador i ögonen och i underlivet och var medvetslös.
Enligt uppgifterna på Twitter så har polisen inte kunnat höra henne än och hon kommer få vistas på vårdinrättning under lång tid framöver!
~
Rättegången hålls i Malmö i Säkerhetssalen, som till stor del var fullsatt.
Jag har följt den till en del via Tvitter, http://twitter.com/kbladet
Ni kanske läste inlägget om när det precis hade hänt? Det finns HÄR!
Rättegången kommer fortsätta på tisdag och går även då att följa via Twitter.
~
Vi tänker alla på den unga tjej vars liv är förändrat för all framtid, men även på de andra anhöriga till flickan!
Men nu är det sängdags!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lene

ja,riktigt avskyvärt,men killen har varit i en annan värld sedan han va 10-12 år.jag umgicks en del med hans mamma en tid men idag kan jag inte fömå mig att ens hälsa på henne, försvarar man sin son efter allt han gjort har man rätt att dömma henne också,vi har flickor som skulle ha kunnat bli drabbade utav honom.

2010-02-14 @ 12:29:00
Postat av: KICKA

Hoppas dem spärrar in den djävulen!!! FY FASEn,Att man inte ska kunna känna sig säker i lilla sverige,, vart ska man hänn då??? OJOJ tänkerna går tillhenne o familjen!!!!

KRAM

2010-02-16 @ 09:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0