Se där...

Ännu en dag till ända :)..snart läggdags känns det som!
Hallmatta fixad... inte för dom är snygga med fyller en funktion, mindre slask i hallen..ovan på allt ihop har hall lampan i taket pajat :( inte glödlampan utan hela eländet *surar*
Jag som gillade den gamla "antika" lampan som jag fått av min systerdotter (den satt i det huset dom flyttade in i för några år sedan) ... får på jakt efter en ny... Woohooo... loppisar here i come :)))
Älskar ju loppisar, man kan göra kanon fynd där :) Sååå nu vill jag ha vår så alla loppisar drar i gång!
Gillar ni loppisar? Bara titta eller shoppar ni med?
När jag flyttade hemifrån när jag var 17 år så handlade jag massor kul saker på loppis till mitt hem :)
Kanon bra och så gick pengarna man betalade för det till något bra också :)
Sen målade jag möblerna och det blev skit coolt :)
Se vad man kan göra fast man inte har så mycket pengar, i Malmö där jag bodde hade vi vi Myrorna..älskade att shoppa på myrorna!
Idag när ungdomarna flyttar hemifrån ska det helst va nya möbler ... duger inte med vad för något som helst..hihi.
har ni kallt än?
Tror vi har haft plusgrader idag :)) i alla fall hållit sig runt nollan:)
Men nu, soffmys och kaffe!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag låter en svabb stå i hallen beredd på allt slask! Loppis ja,coch auktioner, mer förr än nu, tycker om att blanda gammalt och nytt!

2010-02-01 @ 21:36:52
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Annika

Loppisar är kul men jag lyckas aldrig göra några fynd!

2010-02-01 @ 21:54:50
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Eva

Jo, jag älskar loppisar och börjar få lite abstinensbesvär. Det var på tok för länge sedan jag var iväg på en loppis känner jag :O).



Kallt har vi, snö har vi - men det går inte att jämföra med hur kallt och snöigt det var i Borlänge O). Men nu är jag hemma i "lagomskåne" igen.



Kram Eva

2010-02-01 @ 22:06:43
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0