Tisdag hela dagen!


Igår var en bra dag trots alla saker som skulle fixas, blev färdigmat... Kycklingsallad till mig och Natti och Chris käkade pizza :) Skönt att slippa laga mat!

Får väl se om jag slipper idag med när jag fyller år!?

Vem vet? I bland kan man ha tur!

Men gör iofs. inte så mycket …jag gillar ju laga mat!

Annars blev det lite present shopping igår ...och Chris var och hämta din sin Trofé :)

 

Så den är på plats! 

Njuter av mina tulpaner här hemma, är så vackert med tulpaner!

Mina favoritblommor! Har ju både gula dubbla och röda … så det är riktigt nice!

 

Ända frustrerande var att blogg.se strulade igår…gick inte att skriva inlägg eller komma in på den överhuvudtaget!

 

Kunde inte kommentera mer än på ett få av mina vänners sidor *suck*

Men idag är det jobb som gäller och så ska jag se om Anne-Lene har tid för en fika i veckan!

Och sen försöka bestämma en dag med Sofie, och en med min favorit Gudson (har bara en *Ler*) för en fika.

 

Sen måste vi anordna pingelparty… saknar mina pinglor massor!

På söndag är det kalas med något gott ätbart hos Nenne! Ska bli så mysigt att ses J

Jisses vad det blir mycket nu igen!

 

Men vad gör det om 100år?

Tjingeling!

 


Kommentarer
Postat av: Kicka

Den pryder sin plats är jag säker på!!!! Kram

2010-02-16 @ 09:15:24
Postat av: Eva

Åh, förstår jag ditt inlägg rätt att du fyller år idag?



I så fall GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Hoppas du får en fantastisk dag och att någon annan lagar maten till dig :O)



Kram Eva

2010-02-16 @ 09:43:10
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Annika

BAUTAGRATTIS!

Hipp hipp hurra! Hipp hipp hurra!

Pingelparty så underbart!

Massor av kramar!

2010-02-16 @ 10:15:15
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Anne-Lene

Grattis vännen.

2010-02-16 @ 13:02:46
Postat av: Annelie



Ett stort grattis på din dag, hoppas att den varit till full belåtenhet och är det resterande av dagen också..



Kram Annelie

2010-02-16 @ 14:46:17
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Lisa

Kram på födelsedagen, hoppas du får en kanondag.



GRATTIS ♥

2010-02-16 @ 15:24:25
Postat av: Anna

Grattis grattis! hoppas verkligen du ha sluppit laga mat idag :)

Ha en mysig kväll! Kramis Anna

2010-02-16 @ 17:59:04
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Johanna

ah då kanske jag är granne med din dotter, bor på söder :)

2010-02-16 @ 19:36:34
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0