Valentines Day

Tack Chris för att du gjort denna dagen speciell!

Kan berätta att det blev bio och middag på en av mina favorit restauranger :) Älskar Rosgardens mat, härligt kryddigt och asiatiskt.

Och jag gav Chris ett nytt vapenfodral i alla ♥ dags present!


Filmen vi såg var Avatar, såååååååååå bra!

Otroligt läckra effekter, en film helt i min smak!

Och Jag och Chris vill säga Tack till Em & Macce för de vackra röda tulpanerna och Chokladen!


Ni är bara så gulliga!

Älskar er!

Önskar alla mina underbara vänner en

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken härlig dag ni fick! =D

2010-02-14 @ 20:01:46
Postat av: Annika

Så kul att höra att ni hade en så bra dag!

Vi har hunnit mysa en stund men sedan hjälpte vi en kompis att packa upp i den nya lägenheten... helt färdig nu!

Kramis kramis

2010-02-14 @ 21:39:51
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Kicka

DET SAMMA!!!!! KRAM!

2010-02-15 @ 07:21:57
Postat av: Eva

Hoppas ni hade en bra dag!

Kram Eva

2010-02-15 @ 09:01:35
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0