Vilken kanon dag det varit!

Vilken kanon dag det varit, först sovmorgon :) 45 minuter gör stor skillnad :)
Annars när klockan ringer vid 5 vet man knappt vart man är *Ler*
Mötet gick kanon, jobbet gick smidigt... någon undrade hur det ser ut på min arbetsplats, så jag tog ett par bilder :) Inte mycket att hurra förra... ett skrivbord med en massa papper :) Men jag trivs!
Här sitter jag när jag jobbar!
Efter jobbet stack vi hem en runda till Em, hon och Natti hade bakat så vi blev bjudna på kaffe och kakor :P Så gulligt!
Satt och snackade en stund innan det va dags att ge sig av hemåt... Chirs skulle ju iväg och jaga i kväll så det var bara att sätta fart!
Hemma blev det Kyckling, ratatouille och pasta till middag! Mums!
Har fått massor med trevliga tidningar i brevlådan :P
Så ni kan ju gissa vad jag ska göra nu?
Kaffet är på G och brasan sprakar... nu ska jag krypa upp i fåtöljen och njuta av att det är kväll och en bra dag är till ända:)
Hoppas er dag med varit till belåtenhet!?
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad fint du har det på din arbetsplats!!! Njut av en mysig stund med dina tidningar:)

2010-02-17 @ 20:21:43
Postat av: Johanna

Låter som en härlig dag =) Ja, den är bra fast man mår illa... men det är i början av boken det är så. första 100, sen blir det inte så mkt illamående.

2010-02-17 @ 20:38:23
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Em

Jag sitter också vid ett skrivbord med massor med papper, men du har det ett snäpp mer mysigt. Det är lite väl präglat av verkstadsindustri där jag jobbar. Men jag klagar inte, jag trivs väldigt bra.Roligt att du visar bilder från jobbet.



Ha en underbar kväll!!

2010-02-17 @ 20:55:44
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0