Vit morgon

Här är det vitt som vanligt, ingen nyhet!
Kom i alla fall i säng innan midnatt...hihi, men lika trött ändå!
Tror man behöver ha lite tid att skotta när det är ljust, mina gångar var väldigt ringlande.
Får väl fixa till helgen :) Men man kommer fram i alla fall.
Alla är snoriga och hängiga runt om en ...så tråkigt, man blir inte av med skiten.
Men åhh vad det var vackert när jag promenerade hem igår, snön låg tung på träden och det glittrade i snön!
Så allt är ju inte till en nackdel med snön.
Men det är mer än tillräckligt nu, och inga plusgrader så långt ögat kan skåda (kollade smhi) Suck!
Har massor att göra på jobbet men det känns bra ändå, härligt att jobba fulltid igen!
Idag blir det tvätt och städning för hela slanten när man kommer hem... Natti var och lastade in en drös *suck* precis när man tror att Wow äntligen är korgen tom!
Vad ska ni göra denna torsdag?
Men nu är det dag för mig att ge sig av!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Ja men det är ju det jag har sagt att det är fint med vintern :)

2010-02-04 @ 08:06:46
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Kicka

Hehe du skulle vart med när jag skulle köra hem i förrgårsnatt!!!! Kom inte in på våran gata fick parkera i byn o GAU HEM!!!! PUST O SUCK!!! va ja inte trött innan så bidde ja de!!!!!!

2010-02-04 @ 09:08:00
Postat av: Eva

Började morgonen med att skotta mig ut, då dom varit och skottat på vår gata... Snövallen ca. 1 meter hög var därför bakom våra bilar. suck...



Ikväll är det ridning med Maja. En härlig torsdag med andra ord!



Kram Eva

2010-02-04 @ 09:26:10
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Annika

Jag sliter med att tömma datorn för den håller på att lägga av!

Hoppas bara jag hinner lägga över all information!

Kramisar

2010-02-04 @ 11:00:03
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0